24 Haziran 2011 Cuma



oofff..... havalar çok sıcak yaaaa....yanıyorum doğrusu hele bide benim durumumda olanlar yani hamile olanlar yanıyodur doğrusu..herkese 40 derece olan hava bizlere 50 derece geliyo....
çarşamba günü doktor kontrolümüz vardı... gittik çok şükür hiç bir sorunumuz yokmuş...sağlığımız yerinde imiş....12 hafta 1 günlük müş...2 li test yapyık ama sonuçlarını haftaya alacağız inşallah ondanda sorun çıkmaz....kızım ultrasonda kardeşini gördü ve bana bay bay yapıyo kardeşim diyo...şimdilik kıskançlık yok ama inşallah ileride de kıskanmaz....

bu sıcak havalardan yazamıyorum ve yazacaklarım epey birikmiş....annemle babam bu sene hacca gidecek kurada isimleri çıkmış ve ailecek çok sevindik....İnşallah hayırlı gider ve hayırlısıyla dönerler...

son olarak haftaya cuma günü memlekete gidiyorum ve yaklaşık 2 ay gibi uzun bir sürede yokum..yani bu izmir sıcaklarını terkediyorum...şimdi memleketim püfür püfürdür..giderken mutlaka kışlıklardan olsun yanımıza alıyoruz...özellikle akşamları çok serin oluyo....

şimdiden herkese iyi tatiller dönüşte görüşürüz inşallah.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yine Bekleriz:)