18 Nisan 2012 Çarşamba

POSTACIIIIIIII....


Nihayetinde kargomu alabildim.Aslında bu kargo geçen hafta geldi ama şimdiye kısmetmiş...alması biraz uğraştırdı.Birazcık postaneyi karıştırdım diyebilirim...Dağıtımı yapan kişi ayağını kırdığı için başkası dağıtıma çıkmış ve elime geçmesi biraz aksadı önemli değil geç gelmesi ama içinde bozulacak şeyler var bilirmisiniz madımağı memleketimin meşhur yemeğidir....Edirnede de çıkıyormuş ablam sağolsun ellerine sağlık toplamış bana gönderdi...onun için postanede aramadığım şikayet etmediğim kişi kalmadı...Ama neyseki bozulmadan alabildim madımaklarımı....
işte madımağım.....
buda tekercen bu yıkanıp tuza batırılıp yeniyor...

Şimdi ise ablamın bana ve kuzucuklarıma gönderdiği cicilere geldi sıra


3 yorum:

  1. ohhh afiyele yiyin madimaklarinizi bizdede cok tuketirler :) kiyafetlerinizde cok guzeller... bizede bekleriz

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım madımağı pek kimse bilmez ama bilende varmış...buyur gel beraber yiyelim...

    YanıtlaSil
  3. BENDE GELEN BARİ MADIMAĞI SENLE TATTIM BİDADA YİYEMEDİM YAWWW HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL KEŞKEM ABLAN ADRESİ YANLIŞLIKLA BENİM BURA DİYE YAZAYDI:))MADIMAĞI ALIRRR DİĞERLERİNE KIYAMAZDIM KUZULARA YOLLARDIM:)AFİYET OLSUN MADIMAK VEE GÜLE GÜLE KULLANIN CİCİLERİNİZİ NE GÜZEL ABLAN VAR SENİN :)SEVGİYLE KALIN CANIMMMM :)ÖPÜLDÜNÜZZZ:)

    YanıtlaSil

Yine Bekleriz:)